8 Ara 2009

ADIM GÜL


Adım gül gülmeliyim, ağlamak istesemde ...
Beyaz gülüm ,
masum küçücük umutlarla tutunurken hayata...
Pembe gülüm,
 gülümseyen bebişin yanaklarında al,al...
Kırmızı gülüm,
tutkuyla sevdayla sarmaş dolaş bir yürekte...
Sarı gülüm,
sadık sevgiliye bir ömür ölümüne...
Adım gül gülmeliyim ağlamak istesemde...
Bahçelerde salkım saçak misler gibi renk , renk..
.Adım gül,
özel bir günde gönülden sevgiyle demet, demet sevilene...
Adım gül,
hovardaca nağmelerde raks eden çingenenin gece karası saçlarını süsleyen ,
Adım gül,
dikenlerimi törpüledim,kanatmasın elleri gönülleri diye...
Bülbül yeterince çekmiş cefasını...
Adım gül,
mezar taşına, sıcacık veda göz yaşıyla özlemle ,bütün bir hayatı özetle...
Adım gül,
ben gülünce sende gül! oda gülsün ! herkes gülsün!...
Adım gül,
bu dünyada emanet olsakta, herşeye rağmen ,
 gül güzelliklere vesile başlangıçlarda...
*GÜL*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder