25 Nis 2010

TÜKENİYORUM

Dudağımın kenarında kırık bir gülümseyiş
gözümün doğrusunda hazin  bir bekleyiş
öylece donmuş beden, 
üşüyorum...
Günler soluyor  her gün ufukta
her karanlığın gecesinde
zindanlarda yüreğim  sensiz sessiz,
üşüyorum...
Gönül,  gönül koymuşta bilen varmı?
umutlar yorulmuş  bezgin,dualara küskün
ellerim,  sıcağına hasret
üşüyorum..
Kayan yıldızların gölgesinde gece ölgün,
gün solgun  güneşe rağmen
üşüyorum...
Deniz kızgın ,ağzı köpük  köpük
Deniz de bir kum tanesi gibiyim
dalgalarla savruldukça eriyor  cismim
küçülüyor yok oluyor
  tükeniyorum...

*Gül*

1 yorum:

  1. Anlat

    anlat deli gönlüm,

    anlat

    yaz yüreğinden geleni,

    saklama dilinde bırak dökülsün

    yar duymaz ise,kalem duysun kağıt duysun

    anlat

    ne zaman dinecek yürekde ki fırtına boran,ne zaman

    ne zaman gökyüzünün maviliği dolacak gönlüme,

    ne zaman öpeceğim kirpiğinin karasından

    taze baharda kışı yaşamadan

    Anlat

    anlat dağlara taşlara,

    anlat

    yankılansın derin vadilerde feryadım,

    haykır ağaçlara dallara

    gül bilmez ise,arı bilsin bal bilsin

    anlat

    anlat ki,karanlıklar aydınlansın güneşin parlaklığın da

    hüzünler yansın dökülsün yüreğimin kuytularından şehrin sokaklarına,

    anlat

    anlat deli gönlüm

    anlat

    Belki ağlıyordur pencerenin ardın da

    kendi yanlızlığında boğuyordur hıçkrıklarını

    ne düşler akıyordur göz yaşlarından,

    anlat

    eski bizi anlat

    eskimeyen izlerimizi,

    anlat deli gönlüm anlat susturma yüreğini

    anlat...


    Sevgili gül bu güzel şiirini okuyunca dayanamadım ve henüz bitiremediğim bu dizeleri ekledim sayfana,gönül gönül koyarda bilinmezmi,yar duymaz ise dağlar duyurur taşlar duyurur sevgili arkadaşım üşütme yüreğini.

    Sevgiler.

    YanıtlaSil